TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
statystyki
chignahuapan

Aktualności

img

23.03.2010

KARNETY - FAQ

Postaramy się odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące zakupu karnetów.

Pyt. Czy osoby posiadające karnet na rundę jesienną mają pierwszeństwo w zakupie na rundę wiosenną?

Odp. Tak, do 24 marca karnety zakupić mogą wyłącznie osoby, które posiadały karnet na rundę jesienną.

Pyt. Czy mogę kupić karnet przez Internet dla kilku osób?

Odp. Osoby posiadające karnet na rundę jesienną logują się do systemu wpisując nr PESEL jako login i nazwisko *(wielkimi literami) jako hasło. Następnie wybierają i opłacają miejsce. Znając PESEL osoby, dla której chce kupić karnet (warunek – osoba ta miała karnet w rundzie jesiennej), powtarza operację tzn. loguje się jako kolejna osoba. Każda z osób po potwierdzeniu transakcji będzie musiała przyjść do kas w celu potwierdzenia tożsamości i zrobienia zdjęcia.

Ponieważ istnieje cień ryzyka, że w trakcie procesu ktoś inny opłaci jedno z wybranych miejsc, osoby zainteresowane grupowymi rezerwacjami zapraszamy do kasy przy stadionie rugby, ul. Górskiego 10 od wtorku 16 lutego (godziny otwarcia kas dostępne w Regulaminie).

Przy kasie może pojawić się jedna osoba reprezentująca grupę pod warunkiem, że dostarczy formularze zgłoszeniowe dla każdej z osób i wniesie opłatę za wszystkie karnety. Każda z nieobecnych osób musi pojawić się w kasach (w godzinach ich pracy) w celu zrobienia zdjęcia i potwierdzenia danych w formularzu.

*w wyjątkowych sytuacjach prosimy o podanie imienia (wielkimi literami) jako hasła

Osoby, które do tej pory nie posiadały karnetu będą mogły rejestrować się od 25 marca.

Pyt. Czy muszę okazać karnet z rundy jesiennej przy zakupie nowego?

Odp. Nie ma takiej potrzeby. Osoby posiadające karnet na rundę jesienną znajdują się w bazie danych i są uprawnione do pierwszeństwa w zakupie karnetu na rundę wiosenną (do 24 marca). Oczywiście pokazanie karnetu z rundy jesiennej ułatwi rozwiązanie problemu w przypadku gdyby taki zaistniał.

Pyt. Czy od razu otrzymam karnet?

Odp. Wizyta w kasie sprowadza się do złożenia formularza, zrobienia zdjęcia, wyboru miejsca i wniesienia opłaty. Karnet będzie gotowy do odbioru po 2 dniach od wykonania zdjęcia, bądź przesłany listem poleconym jeśli zostanie wybrana taka opcja. (dopłata 3,75 zł)

Pyt. Jaki dokument tożsamości ma okazać osoba niepełnoletnia?


Odp. Każda z osób w momencie wykonywania zdjęcia musi potwierdzić dane zawarte w formularzu zgłoszeniowym (imię, nazwisko, PESEL) okazując dowód osobisty. Osoby niepełnoletnie okazują legitymację szkolną wraz z dokumentem zawierającym PESEL (np. książeczka RUM).

Pyt. Czy są karnety ulgowe?

Odp. Nie ma karnetów ulgowych. Dostępne karnety są w cenach: 200 zł (standardowy), 100 zł (miejsca z ograniczoną widocznością), 400 zł (karnet na trybunę D (VIP) wraz z cateringiem w przerwie meczu).

Pyt. Co to są za miejsca z ograniczoną widocznością?

Odp. Ze względu na obecność platform telewizyjnych kilkadziesiąt miejsc (w górnych sektorach) ma ograniczoną widoczność tzn. w polu widzenia znajduje się część stelaża platformy, bądź wymagają wychylenia się by zobaczyć całą płytę boiska.

Pyt. Jak wygląda sytuacja z sektorami A, O, P?

Odp. Dystrybucja karnetów na te sektory została powierzona Stowarzyszeniu Kibiców Gdyńskiej Arki. Osoby zainteresowane zorganizowanym dopingiem powinny przesyłać wypełnione formularze na adres: skga@arkowcy.pl. Pozostałe osoby zainteresowane udziałem w zorganizowanym dopingu zachęcamy do kupowania karnetów na sektor B.

Pyt. Czy będą dostępne bilety na poszczególne mecze?

Odp. Bilety będą dostępne wyłącznie w przypadku, gdy nie zostaną sprzedane wszystkie karnety.

Pyt. Dlaczego karnety kosztują 200 zł?

Odp.Cena w przeliczeniu na jeden mecz jest wyższa o 10 zł w porównaniu z cenami na trybunę krytą w rundzie jesiennej i wynika z bardzo ograniczonej liczby miejsc dostępnych na stadionie rugby. Po przenosinach na nowy stadion wprowadzone będzie zdecydowanie większe zróżnicowanie cenowe karnetów i biletów. Osoby kupujące karnet na tę rundę mogą też liczyć na atrakcyjniejszą cenę karnetu na rundę jesienną przyszłego sezonu.

Pyt. Miałem karnet na rundę jesienną, ale nie mogę się zalogować do systemu.

Odp.
a. prosimy o dokładne wpisanie danych - login: PESEL, hasło: NAZWISKO (dużymi literami) ew. IMIĘ jeśli nie zadziała nazwisko.

b. istnieje ryzyko, że dane, które posiada klub zawierają błąd (literówka, błędny nr PESEL, błąd powstały przy eksporcie danych do systemu itp) – prosimy o emailowe zgłoszenie problemu na adres m.korus@arka.gdynia.pl lub zgłoszenie się do kas w godzinach, w których są otwarte. Weryfikacja błędów pozwoli nam uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.

Pyt. Zarezerwowałem kilka miejsc a teraz te miejsca są znów dostępne.

Odp. Na panelu do logowania umieszczona została informacja, że w dniach 13-15 marca dostępna jest tylko możliwość zakupu karnetu (wynika to z prac nad uszczelnieniem systemu). W związku z tym wszelkie nieopłacone rezerwacje zostają anulowane.

Rezerwacja internetowa ważna jest 48 godzin i po upływie tego czasu jest anulowana, jeśli nie została opłacona w kasie.

Przypominamy, że z jednego profilu można dokonać zakupu jednego karnetu.

Pyt. Rezerwuję karnet internetowo to dlaczego muszę jechać do kasy?

Odp. Niezbędne jest wykonanie zdjęcia. W kolejnych latach nie będzie potrzeby fatygowania się do kasy, ponieważ w nowopowstałym rejestrze będzie już zapisane zdjęcie.

Pyt. Na jakie bonusy może liczyć posiadacz karnetu?

Odp. Wśród kibiców, którzy nabędą karnety rozlosowane zostaną nagrody:
- 5 karnetów na rundę jesienną przyszłego sezonu,
- koszulka klubowa z autografami drużyny,
- weekend dla dwóch osób w hotelu Wieniawa,
- 5 x sesja zdjęciowa z pierwszą drużyną!

Ponadto dla wszystkich posiadaczy karnetów zostanie przygotowana specjalna oferta cenowa na karnety na rundę jesienną przyszłego sezonu.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy. Pracujemy by być lepszymi, jednak wdrażanie nowego systemu może powodować incydentalne utrudnienia.

Liczymy na Państwa wyrozumiałość i deklarujemy pomoc w problematycznych sytuacjach.







Poprzedni Następny

 

 

 

 

 

 

SPONSORZY MŁODEJ ARKI

 

 

     

 

 

 

 

 

 

PARTNERZY MEDIALNI

 

 

Arka Gdynia Copyright Arka Gdynia