TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

chignahuapan
Arka-Facebook Arka-Instagram Arka-Twitter Arka-YouTube Arka-TikTok Arka LinkedIn NO10 Nocny Bieg Świętojański Stowarzyszenie Inicjatywa Arka Betclic


Aktualności

img

18.07.2025

Superbet Sponsorem Głównym Arki Gdynia

Superbet, jeden z czołowych bukmacherów na polskim rynku, został Sponsorem Głównym Arki Gdynia. Tym samym logo marki pojawi się na tylnej części koszulek meczowych od początku sezonu 2025/26.
 
– Cieszę się, że Superbet dołącza do naszej struktury sponsorskiej – mówi Wojciech Pertkiewicz, prezes Arki Gdynia SA.
 
– Z ogromną radością witamy Arkę Gdynia w rodzinie Superbet. Cieszymy się, że możemy być częścią tego zasłużonego klubu. Arka to nie tylko bogata historia i ambitna drużyna, ale przede wszystkim oddana grupa kibiców, która jest ze swoim klubem na dobre i na złe. Ekstraklasa po krótkiej przerwie wraca do Gdyni i cieszymy się, że będziemy towarzyszyć Arce w tej pięknej przygodzie. Nasza obecność w lidze rośnie, a dzięki takim partnerstwom jak to, zyskujemy kolejne ważne miejsce w piłkarskiej mapie Polski – mówi Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.
 
– SUPER informacja! Kolejny ważny sponsor melduje się na pokładzie Arki. Cieszę się, że Superbet pojawi się na koszulkach żółto-niebieskich i wypełni ważne miejsce w strukturze sponsoringowej klubu. Razem z nowym Sponsorem Głównym spoglądamy nie tylko na najbliższe miesiące, lecz patrzymy na dalszy horyzont: sezon 2026/27 – zdradza Wojciech Pertkiewicz.
 
 
Superpromocja na meczówki od Superbet! 
 
Z okazji rozpoczęcia współpracy przygotowano specjalną akcję dla kibiców – do pierwszego 1000 zakupionych koszulek, Superbet dopłaci aż 100 zł za każdą z nich! Wystarczy być użytkownikiem aplikacji bukmachera, by skorzystać z promocji i stać się częścią tej żółto-niebieskiej przygody.
 
– Zachęcam wszystkich kibiców do skorzystania z tej fantastycznej promocji. Jestem przekonany, że dzięki owocnej współpracy, będziemy jeszcze dumniej żeglować wśród ekstraklasowych wód – dodaje prezes Arki.
 
Promocja obowiązuje zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i online i jest skierowana do wszystkich użytkowników aplikacji Superbet. – Przy zakupie w sklepie stacjonarnym wystarczy pokazać zainstalowaną aplikację, a jeśli chodzi o klientów online, weryfikacja odbędzie się za pomocą adresu email: koszulka.arki@superbet.pl, na który wystarczy wysłać krótką wiadomość, a w odpowiedzi fani dostaną unikalny kod upoważniający do zakupu koszulki ze zniżką.
 
To ważne: mail musi zostać wysłany z adresu, na który zarejestrowane jest konto gracza na Superbet.
 
 

REGULAMIN PROMOCJI


Ale na tym nie koniec atrakcji, jakie przygotował Superbet dla fanów Arki na początek wspólnej przygody. Dla wszystkich nowych graczy, którzy zarejestrują się z kodem „ARKA” czeka bonus powitalny w wysokości do 3770 zł, a wszystkie szczegóły można znaleźć tutaj:
 
 
 

SUPER ARKA

 
Jak widać współpraca z Arką to nie tylko ekspozycja logo, Superbet planuje aktywne zaangażowanie w życie kibicowskie klubu.
 
– Przez ostatnie lata daliśmy się poznać jako sponsor, który lubi być blisko fanów. Lubi wiedzieć, jakie są ich potrzeby. Tak samo będzie w Gdyni, bo my nigdy nie chcemy się ograniczać jedynie do pokazania logo. Dla nas sponsoring to coś więcej. To wspólne przeżywanie sportowych emocji. To pasja i zaangażowanie – zapowiada Bartosz Malaka, Head of Marketing & Sponsorship w Superbet.
 
Superbet konsekwentnie umacnia swoją pozycję jako jeden z głównych mecenasów polskiego sportu. W Ekstraklasie wspiera już pięć klubów: Lecha Poznań, Jagiellonię Białystok, GKS Katowice, Górnika Zabrze oraz teraz Arkę Gdynia. Dodatkowo jest sponsorem I-ligowych GKS Tychy i Wisły Kraków. Firma inwestuje również w inne dyscypliny – wspiera Polski Związek Narciarski, turniej Dart Masters Poland oraz prestiżowy cykl szachowy Grand Chess Tour.
 
Nowa współpraca z Arką Gdynia to kolejny dowód na to, że Superbet traktuje zaangażowanie w polski sport jako kluczowy element swojej strategii.







Poprzedni Następny

 

 

 

 

 

 

SPONSORZY MŁODEJ ARKI

 

 

     

 

 

 

 

 

 

PARTNERZY MEDIALNI