Aktualności

02.05.2025
ARKODR - pytania i odpowiedzi
Mecz z Odrą Opole przyniósł na naszą skrzynkę mailową kolejne opinie i sugestie dotyczące funkcjonowania i organizacji dnia meczowego. Zamieszczamy je poniżej wraz z wyjaśnieniem każdej z nich.
Czy bułka „śledź” jest na wszystkich punktach? Nie było widać reklamy.
Tak, bułka „śledź” jest na każdym punkcie. Mogą wystąpić chwilowe braki w wypadku dużego zainteresowania (wszystkie produkty są świeże i na bieżąco donoszone do danych punktów). Uwagę o braku widoczności - przekażemy do operatora cateringu.
Ogromna kolejka na punkcie gastro VIP, czekałem 15-20 minut i zrezygnowałem.
Dziękujemy za zgłoszenie, omówimy z operatorem temat punktu gastronomicznego na trybunie VIP.
Czy klub zapewnia po meczu komunikację dla kibiców?
Przed każdym meczem domowym Arkowców tworzymy news „FAQ”, w którym podajemy informacje przekazywane przez ZKM Gdynia. Po meczach żółto-niebieskich przygotowane są autobusy na wielu popularnych liniach. Informacji o dodatkowej komunikacji zbiorowej po spotkaniach szukajcie w artykułach „FAQ” na naszej stronie www.
Przed meczem widziałem, że pojawiły się instrukcje na bramach, dla wszystkich kibiców posiadających bilety w telefonie. Brawo, dzięki temu widziałem, że koleżanki i koledzy po szalu sprawniej przechodzili przez bramki. Tak trzymać!
Dziękujemy za miłe słowo i również akcentujemy tę kwestię!
Cieszymy się, że tak aktywnie bierzecie udział w życiu Arki Gdynia i wspólnym tworzeniu dnia meczowego! Każda z uwag jest dla nas ważna, by eliminować wszelkie niedogodności.
Wciąż jesteśmy otwarci na kolejne. Masz pytania? Chcesz podzielić się swoimi spostrzeżeniami? Zauważyłeś coś, co Cię zaniepokoiło, a może po prostu chcesz napisać, co najbardziej podobało Ci się w dniu meczowym? Napisz do nas:
tag@arka.gdynia.pl