TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
statystyki
chignahuapan

Aktualności

img

29.12.2015

Alfabet 2015!

Koniec roku to podsumowanie alfabetyczne mijających 12 miesięcy. 

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/szkolka2_43e12b772c9a47795363c3beb084fc1c.jpg

 

A - jak projekt „Arka na twojej dzielnicy” Fundacji „Nigdy nie zostaniesz sam”. Projekt kierowany jest dla najmłodszych mieszkańców naszego miasta i okolic, którzy chcą połączyć możliwość uprawiania sportu – piłki nożnej, rozwoju fizycznego i przywiązania do barw klubowych Arki Gdynia. Szkółki które już działają: AG Chylonia, Pogórze, Rumia, Władysławowo, Wiczlino. Życzymy powodzenia w dalszym rozwoju!  O szkółkach więcej TUTAJ.

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/12033045_1655290358044817_5602120082706407674_n_bdec746b9de61be8a9f8117e8de437b6.jpg

 

B – jak bramki. Arka w 2015 zdobyła ich 54. Najładniejszą zdaniem naszych kibiców zdobył w meczu przeciwko Zawiszy w Bydgoszczy Marcus da Silva.  Trafienie nr 2 to bramka Rafała Siemaszko z meczu z Miedzią Legnica. Bramki nominowane można zobaczyć TUTAJ.

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/_DSC0712_kopia_64b483579b9d07464405deef70989a50.jpg

 

C – jak  celne trafienie. W historii spotkań na poziomie 1 ligi Arka zdobyła już 1054 bramki. Trafieniem nr 1050 była właśnie wyróżniona bramka Marcusa z meczu z Zawiszą.

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/129A3263_5d924a5c479345e8b4b5478d05100f55.jpg

 

D – jak Da Silva. Marcus mimo momentów kryzysu także w tym roku zdobył uznanie nie tylko u widzów (piłkarz rundy wiosennej i jesiennej), ale także przez kolejne zdobyte bramki awansował w klasyfikacji wszechczasów.

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/12088001_1026641657386966_53419339719083273_n_8f8ec709901cf839dc544574528fabf8.jpg

 

E – jak Edward Klejndinst. Rok pracy dyrektora sportowego zbiega się z pozycja wicelidera naszej drużyny. Sam Edward Klejndinst tonuje nastroje, gdyż jest zwolennikiem systematycznej budowy drużyny.  Z nią jest na co dzień, obserwuje każdy trening, aby działało motto: O zawodniku musi wiedzieć przede wszystkim sztab i ja, a potem można polemizować z opiniami np. kibiców czy mediów.

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/GRAFIKA_785a1b56d788898da0d18836cf63f26d.jpg

 

F – jak FANS HOME. Nowy operator naszego sklepu klubowego systematycznie poszerza ofertę skierowaną do kibiców.  Są karty stałego klienta, liczne promocje. Na przełomie roku skorzystać można z wielu świąteczno-noworocznych ofert!

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/11069598_916816585036141_5424112132796147509_n_3d9bbfb8a92edcdd002d6276e451bfe6.jpg

 

G – jak Grzegorzowie. Duet naszych trenerów i imienników. Prawdziwi Arkowcy, od lat związani z Arką. To na nich i  trenera Krupskiego skierowane będą oczy kibiców w czasie zimowych przygotowań i podczas rundy wiosennej.  Od ich decyzji zależy w dużej mierze siła naszej drużyny.

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/slajd1__dcad0556592893f73ecee47d2f383627.jpg

 

H – jak hasło „Nigdy nie zostaniesz sam!”. Po raz kolejny kibice pokazali w 2015 roku, że los innych nie jest im obojętny. To przede wszystkim akcja dla chorego Mańka, jak i kontynuacja akcji Żółto-niebieskiego Mikołaja oraz zbiórka na rzecz schroniska dla zwierząt.  Relacja z MIKOŁAJA 2015  TUTAJ. 

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/1609667_977561172310366_3077488736503489730_n_d3568b170309474e591cfc71d5cb2b15.jpg

 

I – jak Stowarzyszenie Inicjatywa Arka. Najmłodsi przed świętami podsumowali na Gali Młodego Arkowca kolejny udany rok dla wielu naszych roczników, które odnoszą sukcesy podczas turniejów organizowanych w Polsce, a także w rozgrywkach ligowych.

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/Obraz4_dda67eb6ac469da701a3a9b286cf3f39.jpg

 

J – jak juniorzy. W rozgrywkach swoich lig juniorzy starsi zajmują 5 miejsce , natomiast juniorzy młodsi po zajęciu 2 lokaty w rozgrywkach jesiennych awansowali do rozgrywek centralnych . Wielu z nich mierzy się już także na poziomie 3 ligi w spotkaniach rezerw z seniorami i zdobywa nowe doświadczenie.  Szczegółowe podsumowanie dokonań naszych juniorów TUTAJ.

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/11219395_1026642847386847_565141651170441552_n_b4bf5eedac8fa798e88b091353e3328f.jpg

 

K – jak kibice. Jak zwykle fani Arki nie zawodzą i po raz kolejny na boiskach 1 ligi wyróżnili się frekwencją (średnia ok. 4300). Końcówka i mecze z Dolcanem oraz Wisła Płock pokazały, że już na pierwszym meczu wiosennym w Gdyni z Zagłębiem Sosnowiec możemy być świadkami gorącej atmosfery na murawie i na trybunach.  

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/12039484_1020882047962927_3019710870422427937_n_9bf3c1d29ee489d202f62a65b2c3a803.jpg

 

L – jak liga. W trwającym sezonie rozgrywki w 1 lidze wydają się niezwykle wyrównane. Dopiero po kilku kolejkach tabela zaczęła się układać, a w samej końcówce odskoczyły Wisła Płock i Arka.  Cały czas do czołowych lokat aspiruje co najmniej 6 drużyn, podobnie zapowiada się walka o utrzymanie.

 

M – jak mecze. W 2015 roku bilans naszej drużyny:  

 

W lidze 34 mecze: 13 zwycięstw 14 remisów, 7 porażek, bramki 49-35.

U siebie: 9 wygranych, 4 remisy, 5 porażek, bramki: 27-15.

Wyjazdy: 4 zwycięstwa – 10 remisów – 2 porażki, br. 22-20.

Puchar Polski: 2 mecze: 1 -1- 0 br. 5-2.

Łącznie 36 spotkań: 14 – 15- 7 , br. 54-37.

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/129A8583_8564d52e32abed2bc32c303cf6c99dd0.jpg

 

N – jak napastnicy. Duet Abbott – Siemaszko zdobył w lidze łącznie 14 bramek . Lepszy jest tylko duet Bytovii (16 trafień Surdykowski-Klichowicz). Analiza strzelców 1 ligi  TUTAJ.

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/5_9c38798de87d0b8078728f7ca21ffed3.jpg

 

O – jak  Organizacja. Tu Arka od lat jest w czołówce drużyn z 1 ligi. Wielu z przekonaniem twierdzi, że jest to także poziom Ekstraklasy. To zasługa niewielkiego, ale dobrze zgranego i profesjonalnego zespołu ludzi pracujących dla klubu, którzy także zostali docenieni przez PZPN.

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/10325195_959103550807444_5892925678279417183_n_0e42e6fd9230adc84b2f60bd0e150c15.jpg

 

P – jak pożegnania. Latem występy w Arce zakończyli Łukasz Kowalski i Bartosz Ława. Grają jeszcze na poziomie 3 ligi. W 2015 roku niestety nie zabrakło także tych smutnych pożegnań. Ponownie z grona żyjących Arkowców ubyło kilka nazwisk. W czerwcu odszedł najstarszy żyjący Arkowiec (93 lata)  śp. Tadeusz Mikusiński, a pod koniec roku zmarł śp. Wiesław Kędzia.

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/129A0122_kopia_93d0af310ff0001a0e093bc755376797_7d4e3fb098942902234d1e67141fe00d.jpg

 

R – jak rezerwy. Niełatwe zadanie w nowym sezonie mają podopieczni Roberta Wilczyńskiego. Wskutek reorganizacji trzeba znaleźć się w czołowej ósemce, aby utrzymać ten poziom rozgrywek.  W Arce rezerwy to poligon doświadczalny także dla młodszych zawodników z drużyn juniorskich. 6 punktów straty do rywali jest jednak także do odrobienia. Posumowanie jesieni w rezerwach TUTAJ.

 

     SPONSOR  STRATEGICZNY

        SPONSOR GŁÓWNY

               SPONSOR TECHNICZNY

sklep sportowy – SportBazar.pl

SPONSORZY

                                                                                                                               

PARTNERZY

SPONSORZY MŁODEJ ARKI


                                                                 

PARTNERZY MEDIALNI


                                          

 

S – jak sponsorzy. Niezmiennie  firmy wspierające nasz zespół od lat oraz nowi partnerzy zasługują na szczególne podziękowania za rok 2015.  Zaangażowanie finansowe oraz emocjonalne ze strony Miasta Gdynia, Polnordu i pozostałych partnerów  jest nie do przecenienia. Dziękujemy!

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/12360242_479580388893214_8508877677313998454_n_e5fb7f184875d69972621e81c045485a.jpg

 

Ś – jak "Świat na żółto i na niebiesko". Nowy magazyn klubowy pełen ciekawostek , wywiadów, konkursów. Pierwsze dwa numery wciąż do kupienia w FANS Home. Lektura obowiązkowa każdego Arkowca. Poszerza wiedzę o klubie, przypomina tych którzy zakończyli już karierę, a wpisali się na stałe w historię Arki. Polecamy!

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/129A3765_5c8d967ec4c089ae8c20ffed83ba1204.jpg

 

T – jak tradycja. Tym stały się już Spotkania Międzypokoleniowe na Górce przy Ejsmonda. W  2015 roku obok prezentacji  drużyny w Centrum Riviera , także na Górce nie zabrakło naszych piłkarzy.

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/129A3868_fdaf5b3f21f364e26f2eb96fa51c75bf.jpg

 

U – jak „Ubot” . Każdy kibic wie jaką drogę przeszedł w naszym klubie od ub. sezonu Paweł Abbott.  On ze sporym dystansem do siebie doczekał się i bramek i specjalnej przyśpiewki jaka wzorem fanów jego poprzedniego klubu Huddersfield podchwycili kibice Arki!

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/12308525_1048375805213551_3566353252848236887_n_04913f89894460cc1c326b84af57f4fb.jpg

 

W – jak występy. Jesienią  najwięcej minut na boisku zaliczyli:  Antoni Łukasiewicz – 1840 oraz Marcin Warcholak i Konrad Jałocha – po 1800 minut. Najmniej (11 minut w meczu pucharowym z Pogonią) w pierwszym zespole jesienią zagrał Maciej Wardziński.

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/_DSC0706_kopia_a5fd46951b43585baba8aa008abd3918.jpg

 

Z – jak zespół. Być może zimą dojdzie do kilku zmian w kadrze, ale nie ulega wątpliwości, że wiosną walkę podejmie drużyna, a nie pojedynczy zawodnicy. To najważniejszy atut Arki przed zbliżającą się walką w rozgrywkach 1 ligi w nowym roku.  Jak podkreśla trener Niciński ważna jest nie tylko jedenastka, ale każdy kolejny zawodnik będący w kadrze jego zespołu.

 

 http://arka.gdynia.pl/images/galeria_zdjecie/big/jesien_new_2015_5851c78304b5f5c914549d83d4496b86.jpg

 

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W 2016 ROKU!

 

tr








Poprzedni Następny

 

 

 

 

 

 

SPONSORZY MŁODEJ ARKI

 

 

     

 

 

 

 

 

 

PARTNERZY MEDIALNI

 

 

Arka Gdynia Copyright Arka Gdynia