Kliknij, aby wyświetlić pełną wersję strony

FAQ

Co to jest profil kibica?
odpowiedź:
Jest to wirtualna karta kibica niezbędna do zakupu karnetu lub biletu. Profil można założyć w następujących punktach sprzedaży:

 

- Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34

- „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka 25

- Oficjalny Sklep Arki Gdynia „ FANS HOME”, Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Arka Gdynia)

 

 

Profil składa się z następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail oraz oraz numer PESEL. Założenie profilu trwa dosłownie 2 minuty!


Możecie również założyć profil na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl, a następnie udać się do JEDNEGO Z TRZECH punktów sprzedaży, w celu jego weryfikacji. Pamiętajcie o dowodzie tożsamości w celu weryfikacji danych! Wyrobienie profilu kibica jest oczywiście DARMOWE, a profil ważny jest 2 lata od ostatniego zakupu.

Jakie jest moje hasło? Posiadam już profil w systemie, który został założony w punkcie kasowym.
odpowiedź:
Hasło jest nadawane automatycznie, które standardowo to NAZWISKO użytkownika pisane dużymi literami (każda litera duża) z zachowaniem polskiej pisowni.

 

Zmieniłem hasło i nie pamiętam na jakie.
odpowiedź:
Należy skorzystać z opcji „zapomniałem hasła” na www.bilety.arka.gdynia.pl lub skontaktować się z klubem (bilety@arka.gdynia.pl).

W pozostałych przypadkach loginem jest numer PESEL a hasłem NAZWISKO (pisane wielkimi literami) z zachowaniem polskiej pisowni.

Założyłem profil na stronie bilety.arka.gdynia.pl.  Do tej pory nie otrzymałem wiadomości email z linkiem aktywacyjnym. 
odpowiedź:
W przypadku niektórych kont pocztowych np. poczta.wp.pl, wiadomość może zostać potraktowana jako przesyłka reklamowa (tzw. "SPAM").  Należy sprawdzić w katalogu SPAM, gdzie dostawca poczty mógł ją automatycznie umieścić.

Przy rejestracji przypadkowo podałem zły adres email i nie mogę się zarejestrować, bo nie można zarejestrować ponownie się na ten sam pesel co mam w takim przypadku zrobić?
odpowiedź:

Prosimy o przesłanie dyspozycji zmiany adresu e-mail na bilety@arka.gdynia.pl bądź udanie się do jednego z trzech punktów sprzedaży wspierającego sprzedaż w sezonie 2020/2021.


- Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34

- „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka 25

- Oficjalny Sklep Arki Gdynia „ FANS HOME”, Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Arka Gdynia)

Gdzie mogę zweryfikować profil?
odpowiedź:
Profil można zweryfikować  obecnie w 3 punktach sprzedaży:

 

- Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34

- „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka 25

- Oficjalny Sklep Arki Gdynia „ FANS HOME”, Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Arka Gdynia)

 

Kupiłem karnet i chciałbym otrzymać fakturę. Gdzie się zgłosić? 
odpowiedź:

W celu wygenerowania faktury klikamy opcję " Z FAKTURĄ" i wprowadzamy dane do faktury przed dokonaniem płatności.

  Jak mogę odebrać karnet ?
   odpowiedź:

  Ze względu na ograniczenia spowodowane obostrzeniami związanymi z COVID-19 w  sezonie 2020/2021 nie ma możliwości odbioru   

  karnetów osobiście ani ich wysyłki. Karnety są jedynie do wydruku w swoim profilu w formacie A4.

 

W CELU WYDRUKU BILETU/KARNETU UPOWAŻNIAJĄCEGO DO WEJŚCIA:

 

1.    Logujemy się na swój profil na bilety.arka.gdynia.pl

2.    Przechodzimy do zakładki Twoje bilety

3.    Drukujemy bilet klikając w „wydrukuj bilet”

4.    Sprawdzamy poprawność wydruku i ewentualnie ponawiamy wydruk

 

Miałem karnet na rundę wiosenną,  ale mój syn nie, a chciałem kupić też karnet dla niego. Czy mogę to zrobić w pierwszej turze sprzedaży? 
odpowiedź:
Niestety nie. Pierwsza tura sprzedaży jest zarezerwowana tylko dla posiadaczy karnetów w ubiegłym sezonie. Dopiero w terminie otwartej sprzedaży będzie możliwość zakupu karnetu dla osób, które w zeszłym sezonie go nie posiadały. By mieć gwarancję zakupu miejsc obok siebie należy wstrzymać się z zakupem do momentu, kiedy uruchomiona zostanie otwarta sprzedaż.

Wraz z czterema przyjaciółmi mieliśmy karnety na rundę wiosenną. Czy mogę kupić karnety dla wszystkich? 
odpowiedź:
Tak. Jedna osoba może kupić karnety dla swoich znajomych, którzy mają zweryfikowane profile, jednak musi znać numery PESEL wszystkich osób dla których chce zakupić karnety. Należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

 

 

1. Logujemy się na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl wpisując w polu:


• LOGIN numer PESEL 
• HASŁO nazwisko WIELKIMI literami z zachowaniem zasad polskiej pisowni.


(W przypadku, gdy hasło zostało zmienione przez Użytkownika wpisujemy własne).

 

Jeśli nie pamiętamy utworzonego hasła klikamy w opcję: " ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA"

 

2. Wprowadzone dane zatwierdzamy poprzez kliknięcie na ZALOGUJ.
3. Wybieramy sektor, rząd i miejsca DLA DOWOLNEJ LICZBY ZWERYFIKOWANYCH OSÓB 

4. Klikamy " PRZEJDŹ DO KOSZYKA"

5. Wprowadzamy dane dla poszczególnych osób: imię, nazwisko, PESEL 

5. Klikamy " DALEJ"

6. Przechodzimy do podsumowania.

7. UWAGA! Opłaty za zakupione miejsce można dokonać wyłącznie za pośrednictwem płatności
internetowych. Nie ma możliwości rezerwacji miejsca, czy płatności w punkcie sprzedaży.

 

Czy można zakupić karnet w dniu meczu?
odpowiedź:

Tak, transakcji można dokonać drogą on-line na bilety.arka.gdynia.pl i wydrukować samodzielnie w formacie A4.

Czy mogę kupić karnet przez Internet dla kilku osób?
odpowiedź:
Tak, jednakże ze względu na fakt, iż na jeden profil internetowy przypada jeden karnet, niezbędnym jest posiadanie danych (login, hasło) wszystkich osób, dla których mają być zakupione karnety. Oczywiście wszystkie te osoby muszą mieć założony i zweryfikowany profil kibica.

Miałem karnet w poprzedniej rundzie – czy znów muszę wykonać zdjęcie do bazy danych kibiców? 
odpowiedź:
Nie ma takiej potrzeby. Od rundy wiosennej sezonu 2015/2016, zdjęcia nie są wymagane podczas zakładania profili.

Czy mogę zakupić karnet dla osoby, która nie ma założonego profilu?
odpowiedź:
Niestety nie. Aby zakupić karnet dana osoba musi posiadać założony oraz zweryfikowany osobiście profil kibica.

Czy jest możliwość rezerwacji miejsc?
odpowiedź:
Niestety, nie ma możliwości rezerwacji miejsca.

Czy karnet zakupiony przez Internet można opłacić w punkcie sprzedaży?
odpowiedź:
Niestety, płatności należy dokonać internetowo. Karnet zakupiony przez Internet należy opłacić przechodząc do zakładki „płatność”. Pominięcie tego punktu powoduje, że miejsce zostanie zwolnione w systemie.

Co muszę zrobić, gdy wybrałem już miejsce wszystko zaakceptowałem i gdy doszedłem do strony gdzie trzeba dokonać zapłaty nie wiedziałem co zrobić, gdyż nie posiadam konta w banku i nie mam jak zrobić przelewu. Czy jest jakaś inna opcja, aby dokonać zapłaty?
odpowiedź:
W przypadku zakupu poprzez stronę www.bilety.arka.gdynia.pl płacić możemy tylko poprzez operatora płatności po przejściu na jego stronę. Po dokonaniu zakupu system czeka 3 godziny za zaksięgowanie wpłaty, jeżeli płatność nie została dokonana po upływie tego czasu transakcja zostaje anulowana. W przypadku braku konta w banku należy udać się do jednego z punktu sprzedaży i dokonać zakupu karnetu opłacając go gotówką.

Czy będę miał możliwość zmiany miejsca po zakupie karnetu/biletu?
odpowiedź:
Istnieje jedynie możliwość usunięcia pojedynczego biletu z karnetu, a następnie zakupienia biletu na inne miejsce.

FAQ

Co to jest profil kibica?
odpowiedź:
Jest to wirtualna karta kibica niezbędna do zakupu karnetu lub biletu. Profil można założyć w następujących punktach sprzedaży:

 

- Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34

- „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka 25

- Oficjalny Sklep Arki Gdynia „ FANS HOME”, Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Arka Gdynia)

 

 

Profil składa się z następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail oraz oraz numer PESEL. Założenie profilu trwa dosłownie 2 minuty!


Możecie również założyć profil na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl, a następnie udać się do JEDNEGO Z TRZECH punktów sprzedaży, w celu jego weryfikacji. Pamiętajcie o dowodzie tożsamości w celu weryfikacji danych! Wyrobienie profilu kibica jest oczywiście DARMOWE, a profil ważny jest 2 lata od ostatniego zakupu.

Jakie jest moje hasło? Posiadam już profil w systemie, który został założony w punkcie kasowym.
odpowiedź:
Hasło jest nadawane automatycznie, które standardowo to NAZWISKO użytkownika pisane dużymi literami (każda litera duża) z zachowaniem polskiej pisowni.

 

Zmieniłem hasło i nie pamiętam na jakie.
odpowiedź:
Należy skorzystać z opcji „zapomniałem hasła” na www.bilety.arka.gdynia.pl lub skontaktować się z klubem (bilety@arka.gdynia.pl).

W pozostałych przypadkach loginem jest numer PESEL a hasłem NAZWISKO (pisane wielkimi literami) z zachowaniem polskiej pisowni.

Założyłem profil na stronie bilety.arka.gdynia.pl.  Do tej pory nie otrzymałem wiadomości email z linkiem aktywacyjnym. 
odpowiedź:
W przypadku niektórych kont pocztowych np. poczta.wp.pl, wiadomość może zostać potraktowana jako przesyłka reklamowa (tzw. "SPAM").  Należy sprawdzić w katalogu SPAM, gdzie dostawca poczty mógł ją automatycznie umieścić.

Przy rejestracji przypadkowo podałem zły adres email i nie mogę się zarejestrować, bo nie można zarejestrować ponownie się na ten sam pesel co mam w takim przypadku zrobić?
odpowiedź:

Prosimy o przesłanie dyspozycji zmiany adresu e-mail na bilety@arka.gdynia.pl bądź udanie się do jednego z trzech punktów sprzedaży wspierającego sprzedaż w sezonie 2020/2021.


- Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34

- „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka 25

- Oficjalny Sklep Arki Gdynia „ FANS HOME”, Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Arka Gdynia)

Gdzie mogę zweryfikować profil?
odpowiedź:
Profil można zweryfikować  obecnie w 3 punktach sprzedaży:

 

- Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34

- „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka 25

- Oficjalny Sklep Arki Gdynia „ FANS HOME”, Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Arka Gdynia)

 

Kupiłem karnet i chciałbym otrzymać fakturę. Gdzie się zgłosić? 
odpowiedź:

W celu wygenerowania faktury klikamy opcję " Z FAKTURĄ" i wprowadzamy dane do faktury przed dokonaniem płatności.

  Jak mogę odebrać karnet ?
   odpowiedź:

  Ze względu na ograniczenia spowodowane obostrzeniami związanymi z COVID-19 w  sezonie 2020/2021 nie ma możliwości odbioru   

  karnetów osobiście ani ich wysyłki. Karnety są jedynie do wydruku w swoim profilu w formacie A4.

 

W CELU WYDRUKU BILETU/KARNETU UPOWAŻNIAJĄCEGO DO WEJŚCIA:

 

1.    Logujemy się na swój profil na bilety.arka.gdynia.pl

2.    Przechodzimy do zakładki Twoje bilety

3.    Drukujemy bilet klikając w „wydrukuj bilet”

4.    Sprawdzamy poprawność wydruku i ewentualnie ponawiamy wydruk

 

Miałem karnet na rundę wiosenną,  ale mój syn nie, a chciałem kupić też karnet dla niego. Czy mogę to zrobić w pierwszej turze sprzedaży? 
odpowiedź:
Niestety nie. Pierwsza tura sprzedaży jest zarezerwowana tylko dla posiadaczy karnetów w ubiegłym sezonie. Dopiero w terminie otwartej sprzedaży będzie możliwość zakupu karnetu dla osób, które w zeszłym sezonie go nie posiadały. By mieć gwarancję zakupu miejsc obok siebie należy wstrzymać się z zakupem do momentu, kiedy uruchomiona zostanie otwarta sprzedaż.

Wraz z czterema przyjaciółmi mieliśmy karnety na rundę wiosenną. Czy mogę kupić karnety dla wszystkich? 
odpowiedź:
Tak. Jedna osoba może kupić karnety dla swoich znajomych, którzy mają zweryfikowane profile, jednak musi znać numery PESEL wszystkich osób dla których chce zakupić karnety. Należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

 

 

1. Logujemy się na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl wpisując w polu:


• LOGIN numer PESEL 
• HASŁO nazwisko WIELKIMI literami z zachowaniem zasad polskiej pisowni.


(W przypadku, gdy hasło zostało zmienione przez Użytkownika wpisujemy własne).

 

Jeśli nie pamiętamy utworzonego hasła klikamy w opcję: " ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA"

 

2. Wprowadzone dane zatwierdzamy poprzez kliknięcie na ZALOGUJ.
3. Wybieramy sektor, rząd i miejsca DLA DOWOLNEJ LICZBY ZWERYFIKOWANYCH OSÓB 

4. Klikamy " PRZEJDŹ DO KOSZYKA"

5. Wprowadzamy dane dla poszczególnych osób: imię, nazwisko, PESEL 

5. Klikamy " DALEJ"

6. Przechodzimy do podsumowania.

7. UWAGA! Opłaty za zakupione miejsce można dokonać wyłącznie za pośrednictwem płatności
internetowych. Nie ma możliwości rezerwacji miejsca, czy płatności w punkcie sprzedaży.

 

Czy można zakupić karnet w dniu meczu?
odpowiedź:

Tak, transakcji można dokonać drogą on-line na bilety.arka.gdynia.pl i wydrukować samodzielnie w formacie A4.

Czy mogę kupić karnet przez Internet dla kilku osób?
odpowiedź:
Tak, jednakże ze względu na fakt, iż na jeden profil internetowy przypada jeden karnet, niezbędnym jest posiadanie danych (login, hasło) wszystkich osób, dla których mają być zakupione karnety. Oczywiście wszystkie te osoby muszą mieć założony i zweryfikowany profil kibica.

Miałem karnet w poprzedniej rundzie – czy znów muszę wykonać zdjęcie do bazy danych kibiców? 
odpowiedź:
Nie ma takiej potrzeby. Od rundy wiosennej sezonu 2015/2016, zdjęcia nie są wymagane podczas zakładania profili.

Czy mogę zakupić karnet dla osoby, która nie ma założonego profilu?
odpowiedź:
Niestety nie. Aby zakupić karnet dana osoba musi posiadać założony oraz zweryfikowany osobiście profil kibica.

Czy jest możliwość rezerwacji miejsc?
odpowiedź:
Niestety, nie ma możliwości rezerwacji miejsca.

Czy karnet zakupiony przez Internet można opłacić w punkcie sprzedaży?
odpowiedź:
Niestety, płatności należy dokonać internetowo. Karnet zakupiony przez Internet należy opłacić przechodząc do zakładki „płatność”. Pominięcie tego punktu powoduje, że miejsce zostanie zwolnione w systemie.

Co muszę zrobić, gdy wybrałem już miejsce wszystko zaakceptowałem i gdy doszedłem do strony gdzie trzeba dokonać zapłaty nie wiedziałem co zrobić, gdyż nie posiadam konta w banku i nie mam jak zrobić przelewu. Czy jest jakaś inna opcja, aby dokonać zapłaty?
odpowiedź:
W przypadku zakupu poprzez stronę www.bilety.arka.gdynia.pl płacić możemy tylko poprzez operatora płatności po przejściu na jego stronę. Po dokonaniu zakupu system czeka 3 godziny za zaksięgowanie wpłaty, jeżeli płatność nie została dokonana po upływie tego czasu transakcja zostaje anulowana. W przypadku braku konta w banku należy udać się do jednego z punktu sprzedaży i dokonać zakupu karnetu opłacając go gotówką.

Czy będę miał możliwość zmiany miejsca po zakupie karnetu/biletu?
odpowiedź:
Istnieje jedynie możliwość usunięcia pojedynczego biletu z karnetu, a następnie zakupienia biletu na inne miejsce.